HVG Állásbörze 2.0 – Toborzás minden szinten
2010.08.31 15:13
Ősszel a Jobline.hu szakmai támogatásával rendezik meg a hetedik HVG Állásbörzét, Magyarország egyetlen felsőoktatási intézményektől független, állás- és képzési lehetőségeket felvonultató karriervásárát. Ez az első alkalom, amikor a HVG Állásbörze partnerei már nemcsak a helyszínen folytathatnak aktív toborzást, hanem a hazai piacon egyedülálló újításnak köszönhetően módjuk lesz arra, hogy a honlapon megjelenő, saját microsite-on keresztül online is felvegyék a kapcsolatot az érdeklődőkkel.
Újdonság a toborzási piacon: a fizikai és a virtuális állásbörze ötvözése
Az idei őszi rendezvény számtalan újdonsággal szolgál a kiállítók és partnerek számára. A www.hvgallasborze.hu címen elérhető weboldal teljesen átalakult. Az online trendekhez igazodva ezentúl a kiállítóknak - nem csupán helyszíni, hanem online kommunikációjukat is támogatva - a honlapon lehetőségük nyílik saját vállalati microsite-ok létrehozására is. Az új megjelenési mód kialakítását az tette szükségessé, hogy manapság a diplomás munkaerő-toborzás legnépszerűbb formái az online állásportálok és az állásbörzék, de a tapasztalatok alapján sok vállalatnak nincs megfelelő költségkerete és erőforrása arra, hogy mindkét csatornát használja. Erre az igényre támaszkodva jöttek létre a HVG Állásbörze honlapjáról elérhető, saját vállalati microsite-ok, és így mostantól a munkaadók nemcsak személyesen, hanem a honlapon keresztül is elérhetik az álláskeresőket/potenciális hallgatókat.
A rendezvény szakmai támogatója, a Jobline.hu állásportál jóvoltából pedig minden eddiginél szélesebb körben jelenhetnek meg az állásbörze ajánlatai, sőt az érintettek a rendezvény után még további két hétig elérhetik majd az aktív álláskeresőket.
A hatékonyabb és költségkímélőbb toborzás, a passzív álláskeresők megszólítása mellett az új online megjelenések intenzívebb munkaadói arculatépítést és erőteljesebb jelenlétet tesznek lehetővé. A kezdeményezés iránt már most nagy az érdeklődés, hiszen a közel 60 lefoglalt stand kiállítóinak 1/3-a a microsite-ok előnyeit is igénybe kívánja venni.
Interaktív lehetőségek: még egy lépéssel közelebb
Az új honlappal kiemelt figyelmet kapott a felhasználóbarát, bárki által elérhető és könnyen kezelhető internetes alkalmazások fejlesztése. A cél az volt, hogy a munkaerőpiac szereplőit ne gátolják technikai korlátok, ugyanakkor a börze helyszíne mellett kihasználhatók legyenek az online tér nyújtotta előnyök is. Az új webes szolgáltatások támogatják a rendezvény látogatóinak felkészülését, emellett segítenek a börze után felmerülő kérdések megválaszolásában, és az interaktív standtérképnek köszönhetően a rendezvényen való eligazodás is könnyebbé válik.
A kezdeményezés a felhasználók aktivitására is épít. A meghirdetett ajánlatokat, az álláskeresési tippeket, szakértői tanácsokat meg lehet osztani a népszerű közösségi portálokon. Ez a megoldás a passzív álláskeresők elérésén túl megkönnyíti, hogy az állásajánlatok valóban eljussanak a potenciális munkavállalókhoz és érdeklődőkhöz.
A szervezők 2010. szeptember 10-ig várják a jelentkezéseket.
Forrás: OrientPress Hírügynökség
Kommentáld!